physiotherapy

PHYSIOTHERAPY
 
GalleryHomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Republicans bring up Kagan's record on military
Tue 29 Jun - 20:33 by gbsc226

» Not so the big guys, Odean argues.?
Tue 29 Jun - 20:30 by gbsc226

» What sexual positions are recommended?
Mon 28 Jun - 18:46 by gbsc226

» stroke patient
Mon 28 Jun - 18:41 by gbsc226

» place to purchase ceramics?
Mon 28 Jun - 16:26 by gbsc226

» aktiviti cohort 1 pd ini minggu ....
Mon 28 Jun - 16:18 by gbsc226

» hai,happy father's day
Mon 28 Jun - 13:43 by gbsc226

» positive physical sensations in the body.?
Sat 26 Jun - 18:22 by gbsc226

» petua Imam Syafie
Sat 26 Jun - 18:21 by gbsc226

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 11 on Mon 2 Jun - 16:39
Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of physiotherapy on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of physiotherapy on your social bookmarking website
Statistics
We have 66 registered users
The newest registered user is fylflor

Our users have posted a total of 181 messages in 54 subjects
Top posters
nana@am
 
gbsc226
 
Zhai Genji
 
krazeekwan
 
my_mon
 
izham
 
iman_karmilla189
 
karan
 
AzRoY
 
luna maya
 
June 2018
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
CalendarCalendar
Keywords
Poll
Sape Paling Best..??
Shafiq
20%
 20% [ 10 ]
krazeekwan
14%
 14% [ 7 ]
Zhai
10%
 10% [ 5 ]
Omar
12%
 12% [ 6 ]
Paan
8%
 8% [ 4 ]
Azri
8%
 8% [ 4 ]
maimon
20%
 20% [ 10 ]
Wan Hero
6%
 6% [ 3 ]
Total Votes : 49
Affiliates
free forum
 



Share | 
 

 SEPI SATU JIWA!!!!

Go down 
AuthorMessage
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: SEPI SATU JIWA!!!!   Mon 16 Jun - 10:20

saat sekujur tubuh tak lagi berdaya,

merintih sayu menyebut nama,

yang selama ini terlupa dan dilupakan,

tatkala gembira bergelak ketawa,

seperti tiada nokhtahnya......



Sepi satu jiwa,

tanpa CINTA-NYA,

alangkah kosong seisi buana,

tanpa kasih sayang-NYA,

TUHAN....izinkan diri ini berbicara,

diri ku di sisi-Mu,

KERDILNYA!!!!!! Neutral Wink





kita dah jauh berjalan dalam hidup ini,

tapi betul ke jalan yg kita lalui sekarang??????

kenapa banyak sangat lopak dan bumper????

ke kita dah tak tahu kemana hala tuju kita???

mari la kita cari jalan pulang,

masih belum telambat ,

pintu taubat sentiasa terbuka!!!

itu pun kalau jumpa!!!!!!!!

mari sama2 kita fikirkan!!!!
Back to top Go down
View user profile
karan



Male
Number of posts : 8
Age : 28
Race : malay
Home Town : sp
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-29

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Mon 23 Jun - 14:48

En izham kata orang berilmu tak pernah sesat.

Beza antara orang berilmu dan jahil adalah umpama org buta dan org yang tak buta.
Org yang tak buta jalannya lurus dan tak pernah sesat. Bumper dapat dielak, lopak dapat dilangkah.

Cari ilm................................................................................u !!!!!.

En Izham kata org yang berilmu darjatnya tinggi.
Tapi aku tak faham darjat tu apa ?

Macammana kita nilai darjat ???????
Back to top Go down
View user profile
AzRoY

avatar

Male
Number of posts : 7
Age : 28
Group : cohort1
Race : malay
Home Town : GoMbak.... ;)
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or you will be ban
Registration date : 2008-05-28

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Wed 25 Jun - 12:35

Antare 2 darjat.....?
Back to top Go down
View user profile
karan



Male
Number of posts : 8
Age : 28
Race : malay
Home Town : sp
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-29

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Thu 26 Jun - 9:19

sapa berani tanya En Izham.

Aku segan la dengan En Izham !
Back to top Go down
View user profile
bubbles1212

avatar

Female
Number of posts : 2
Age : 28
Race : malay
Home Town : kt ne?
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or you will be ban
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Thu 26 Jun - 11:23

nak memperkata an tentang sepi satu jiwa...
bergantung pada insan tu sendiri..
mencari jalan pulang dan jalan yang perlu dilalui jua ditentu an diri..
kalau kita da sesat jauh..
pasti an naluri masih suci..
x perlu kita terus mencaci..
kelak kita rugi dan binasa la diri..
time tuh smua orang lari..
tinggal an diri kita sendiri..
mungkin jua kita an MATI???
tapi fkir an pula perkara yang akan di hisab nanti..
tanya diri kita perlu kah kita trus menunding jari??
sedang kan masih perlu baiki diri!!!!!

(Oo,)bubbles1212
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Thu 26 Jun - 12:17

ye bila kita ada ilmu kita takkan telanggar bumper ke,temasuk kedalam lopak ke!tapi kalu ada ilmu tapi tak diamalkan tak dipraktikkan ,tak guna jugak kan!!lame2 hilang la semua ilmu2yg kita ada tu!bukan nak menunding jari or nak mengata sana sini cuma mengingat kan orang lain juga diri sendiri!

darjat tu macam kemulian yg dianugerah kan ALLAH pd mereka yg tinggi ilmunye,sempurna amalan nye,mulia akhlaknye juga tinggi iaman nye!mereka akan sentisa d pandang mulia,walau sudah tiada lagi didunia ini.hanya ilmu yg bisa naikkan darjat seseorang!


ni pendapat je kalu nak jawapan yg tepat mari kita tnye en izham k!!

en karan jangan segan bertanye nanti sesat,jd macam kita orang kat kelas tak nak tnye kat umah sibuk lak bertelifon tak tau nak wat assingmen cam na!
Back to top Go down
View user profile
karan



Male
Number of posts : 8
Age : 28
Race : malay
Home Town : sp
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-29

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Thu 26 Jun - 18:05

ooo......., jadi selama ni selalu la kacau en izham.

soalannya, macammana kita tahu orang tu ada darjat yang tinggi.

darjat tu letak di mana ????

kekayaan, kecantikan, pangkat, ilmu atau apa ?

pening kepala aku pikir.

nanti bila dapat jawapan bagitau !!!!
Back to top Go down
View user profile
akak gorgeous

avatar

Female
Number of posts : 4
Age : 31
Group : g30
Race : zimbabwe
Home Town : tokyooooooooooo
First Name : marria hassan
Registration date : 2008-06-11

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Mon 30 Jun - 16:38

akak rse kecerdikan akak fikiran....
klu org 2 pandai dgn automatiknyer kt akak dgr ckp dye and pangkat dye lbih tinggi ler coz byk pengikut,,,,,respect ckit beb Sad
Back to top Go down
View user profile
luna maya

avatar

Female
Number of posts : 7
Age : 30
Group : G30
Race : malay
Home Town : penang
First Name : marziana
Registration date : 2008-06-27

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Mon 30 Jun - 17:46

tgk la cite sEPI kat wayang
Back to top Go down
View user profile
gbsc226



Male
Number of posts : 24
Age : 31
Group : coimbatore
Race : town
Home Town : yes
First Name : forum
Registration date : 2010-06-04

PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   Thu 24 Jun - 16:59

@lifespirit,aq males"nglempar puisi" ksini,coz, aq kira ini bukan pertanyaan kan, padahal kita di Y!A adalah "tanya-jawab" (tapi trnyata dirimu terbiasa menjadikannya "ajang berbalas sajak", yah? :p)...selain itu, kayaknya dirimu udah "menguasai daerah"ini, boss... makanya aq gak berani deh ganggu daerah kekuasaanmu, wehehehe...Btw, boss...thanks banget commentnya, 12 thn lalu ada seorang guruku yg menyampaikan comment "persis/mirip2" seperti kata2mu.Very Happy mas lifespirit, aq udah bikin puisi sejak kelas 2 es-de, dan pernah dibukukan pemda sumsel saat jadi peserta termuda "lomba2 HUT Kota BARI tsb".Wink
-------------------------------------------------------
Hotel Italy|Apartments Italy
Back to top Go down
View user profile http://www.gmail.com
Sponsored content




PostSubject: Re: SEPI SATU JIWA!!!!   

Back to top Go down
 
SEPI SATU JIWA!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Feeling Deja-Vu
» Zarada u sekundi, minuti, satu ...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
physiotherapy :: Education Side :: General Topic-
Jump to: