physiotherapy

PHYSIOTHERAPY
 
GalleryHomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Republicans bring up Kagan's record on military
Tue 29 Jun - 20:33 by gbsc226

» Not so the big guys, Odean argues.?
Tue 29 Jun - 20:30 by gbsc226

» What sexual positions are recommended?
Mon 28 Jun - 18:46 by gbsc226

» stroke patient
Mon 28 Jun - 18:41 by gbsc226

» place to purchase ceramics?
Mon 28 Jun - 16:26 by gbsc226

» aktiviti cohort 1 pd ini minggu ....
Mon 28 Jun - 16:18 by gbsc226

» hai,happy father's day
Mon 28 Jun - 13:43 by gbsc226

» positive physical sensations in the body.?
Sat 26 Jun - 18:22 by gbsc226

» petua Imam Syafie
Sat 26 Jun - 18:21 by gbsc226

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 11 on Mon 2 Jun - 16:39
Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of physiotherapy on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of physiotherapy on your social bookmarking website
Statistics
We have 66 registered users
The newest registered user is fylflor

Our users have posted a total of 181 messages in 54 subjects
Top posters
nana@am
 
gbsc226
 
Zhai Genji
 
krazeekwan
 
my_mon
 
izham
 
iman_karmilla189
 
karan
 
AzRoY
 
luna maya
 
September 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
CalendarCalendar
Keywords
Poll
Sape Paling Best..??
Shafiq
20%
 20% [ 10 ]
krazeekwan
14%
 14% [ 7 ]
Zhai
10%
 10% [ 5 ]
Omar
12%
 12% [ 6 ]
Paan
8%
 8% [ 4 ]
Azri
8%
 8% [ 4 ]
maimon
20%
 20% [ 10 ]
Wan Hero
6%
 6% [ 3 ]
Total Votes : 49
Affiliates
free forum
 



Share | 
 

 good luck all my friends physio cohort 1

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: good luck all my friends physio cohort 1   Fri 18 Dec - 18:50

salam.....
selamat menjalani clinical posting pd 21/12/09 hgga 20/12/09.....semoga kita akn mendapat manfaat dr cp ine....aku hrp kt akn dpt tmtkn pengajian bsm sm dn terus bjy mjd seorg physio yg baik...insyallah jk di izinkn tuhan kt pasti akn jmpa taun dpn kn aku sayg korg sma....
Back to top Go down
View user profile
Zhai Genji
Admin
avatar

Male
Number of posts : 17
Age : 32
Group : Cohort 1
Race : Malay
Home Town : Gombuck
First Name : Zhai
Registration date : 2008-05-23

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 20 Dec - 11:37

...


Last edited by Zhai Genji on Fri 25 Dec - 23:53; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
izham



Male
Number of posts : 10
Age : 51
Group : -1
Race : malay
Home Town : sg petani
First Name : izham
Registration date : 2009-12-17

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Thu 24 Dec - 0:55

salam untuk semua,

pada ari ni saya telah terima berita yang sungguh memalukan. saya tidak saangka pelajar DPY sanggup memalukan sayaa dihadapan hj yusuf, pn naziah dan en helmi. sepanjang perjalanan memandu pulang saya terkenang peristiwa ini dan tanpa saya sedari air mata saya menitik di pipi.

saya simpati akan nasib kedua ibubapa yang punyai anak seperti ini. beliau telah melukankan hati. walau banyak maana sekaalipun permohonan maaf dibuat terhadap kedua ibubapa, sesungguhnya luka di hati tetap berparut.

terus terang sayaa katakan terdapat 2 pelajar dalam perhatian saya untuk diambil tindakan. saya suka mengambil sikap diam dan lihat dan kadang - kadaang saya suka menegur dalam jenaka agar luka di hati tidak berparut terlalu dalam. tapi malangnya sikap berlembut saya telah disalah erti .

Terus terang sayaa kataakan bahawa tindakan yang akan diambil nanti amat pedih dan akan memalukan keluarga.

Saya yakin, anda semua akan tahu akan peristiwa yang telah berlaku ini dan mungkin adaa dari anda yang telah tahu lebih awal dari saya. Saya harapkan agar peristiwa ini menjadi pengajaran yang amat berguna untuk anda semua. Jadilah golongaan yang berjaya (hari ini lebih baik dari hari semalam) dan jangan menjadi golongan yang celaka ( hari ini lebih teruk dari semalam) sesungguhnya rakan anda semua telah memilih menjadi golongan yang celaka maka naasib yang akan menimpa juga adalah merupakan nasib yang celaka.

Ingat bumi sentiasa menyeru pada manusia,
"ari ni kamu seronok berjalan atas aku , tapi ingat besok kamu di dalam himpitan perut aku"

"bumi selalu menghalau kita pergi jauh daripadanya tapi kubur selalu memanggil kita datang kepadanya"

"jika kamu mengejar dunia, ingat dunia akan berlari meninggalkan kamu, tapi jika kamu mengejar akhirat, bumi mengejar mendapatkan kamu"

Sepanjang masa memandu dari seremban ke UKM saya sentiasa menangis mengenagkan arwah ayah sayaa yang telah meninggal dunia. beliau tidak meninggalkan harta untuk saya tapi beliau telah memberi ilmu untuk saya mencari kesenangan hidup. saya insaf ayah tidak mengharapkan wang ringgit bila beliau meninggaal dunia, tapi doa anak kepada ayah setiap kali selepas solat. semoga roh ayah berada dalam golongan orang yang diraahmati aallah. amin !!!

Saya tidak mengharaapkan pujian dan sanjungaan dari aanda semua. cukup dengan kebaaikan yang dibuat hasil dari ilmu yang di terima sepanjang belajar di Sch of Physio. Dengan kebaikan ini nanti dapat menerangi dan meluaskan tempat rehat saya di kubur nanti.

ya allah , peliharalah semua anak murid ku, bimbing lah mereka kepada jaalan mu dan jauhkan mereka daripada jaalan yang engkau tidak redai, amin.

Hj Izham Hj Zain
Back to top Go down
View user profile
Zhai Genji
Admin
avatar

Male
Number of posts : 17
Age : 32
Group : Cohort 1
Race : Malay
Home Town : Gombuck
First Name : Zhai
Registration date : 2008-05-23

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sat 26 Dec - 0:17

salam..
andai pelajar yang memalukan tu adalah dikalangan student cohort 1, saya sbg org yang pertama mewakili rakan2 yg lain ingin memohon maaf diatas ape yg berlaku.. Sy juga ingin memohon maaf jika sepanjang kami berada di bawah jagaan en. izham kami telah melakukan perkara2 yg tidak sepatutnye kami lakukan. Jika kesalahan kami tidak dapat dimaafkan, bg la hukuman yg setimpal dgn ape yg kami lakukan kerana sy percaya kadang2 manusia hanya sdar setelah dberi hukuman. Semoga kami semua bukan lah org2 yg trgolong didalm golongan yang celaka..
Back to top Go down
View user profile
izham



Male
Number of posts : 10
Age : 51
Group : -1
Race : malay
Home Town : sg petani
First Name : izham
Registration date : 2009-12-17

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sat 26 Dec - 19:32

salam untuk semua,

saya yakin ramai yang dah baca email saya yang lalu. sebenarnya saya tidak marah tapi terlalu sedih. sebagai seorang bapa dan ketua keluarga, saya dapat merasakan perasaan seorang bapa, apabila anaknya telah melakukan sesuatu yang memalukan. Perbuatannya telah memalukan saya, semua rakan - rakan dalam cohort 1 dan semua yang berada dalam Sch of Physio.
saya masih ingat lagi pada tahun 1 dan sem 1, saya pernah ingatkan pada semua supaya memberi tumpuan pada pelajaran dan tunaikan hajat kedua ibubapa yang inginkan anaknya berjaya dan tidak mewarisi kepayahan hidup ibubapa, tapi ada rakan kita yang gagal dan telah lupa akan ingatan saya. Dia lebih suka mencari keseronokan hidup di dunia yang terlalu banyak palsu dari asli. Dia gagal untuk menilai mana yang baik dan buruk. Pada sambutan 1 muharam disambut dengan pesta liar yang di luar batas susila seorang islam dan melayu. jika itu yang dianggap penting pada usia yang terlalu muda ini, maka akan gelaplah masa depan.
apa yang perlu dikenangkan lagi. iblis telah bersorak gembira kerana terdapat rakan baru yang akan menjadi penghuni di neraka. Walau menagis airmata darah sekali pun, sejarah hitam telah tertulis di dalam hidup. Ianya tidak dapat dipadam lagi. Adakah salah takdir !!!!!
Saya percaya anda semua telah mula tercari - cari akan kisah hitam ini. Siapa yang saya maksudkan ? Jawapannya amat mudah. siapa dikalangan anda semua yang tidak berada di klinikal posting semenjak 21hb Dis 2009 sehingga sekarang !
Panggilan daripada Pegawai Polis di Bentong Pahang memaklumkan terdapat pesta liar di Genting sungguh memalukan saya.
Saya yakin penuntut ini tentu gembira kerana telah berjaya membuktikan kepada kedua ibubapanya bahawa dia telah dewasa dan mampu buat keputusan yang maha penting dalam hidup di dunia yang sementara ini. Kepada pelajar ini saya ucapkan syabas dan semoga berjaya dalam hidup !

Saya telah berbincang dengan hj yusof, Pn naziah dan helmi dan keputusan akan dibuat dengan kadar segera.

Harapan saya agar pelajar yang masih berbaki ini memberi tumpuan pada pelajaran, jaga diri, banyak solat dan berdoa dan jadikan peristiwa ini sebagai panduan yang boleh dijadikan pengajaran untuk anak - anak (BILA DAH KAHWIN NANTI !)

semoga anda semua dilindungi oleh allah.

Hj Izham Hj Zain
Back to top Go down
View user profile
izham



Male
Number of posts : 10
Age : 51
Group : -1
Race : malay
Home Town : sg petani
First Name : izham
Registration date : 2009-12-17

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sat 26 Dec - 20:12

salam,

sebenarnya pelajar yang saya maksudkan ini perlu memohon maaf pada kita semua kerana telah memalukan nama physio KPJIC. Kepada yang tidak bersalah, tidak perlu mohon maaf dari saya kerana anda semua sememangnya tak bersalah. saya yakin kita semua kecewa dengan tindakan beliau.

cari siapa yang saya maksudkan !!!!

Hj Izham Hj Zain
Back to top Go down
View user profile
my_mon

avatar

Male
Number of posts : 12
Age : 31
Group : cohorth 1
Race : others
Home Town : nilai
Registration date : 2008-05-16

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sat 26 Dec - 21:05

salam,

maafkan kami semua kerana kerana gagal untuk mengigati antara satu sama lain....

untuk kawan-kawan semua janganlah mementingkan diri saje .

igat kita umpama satu keluarga.

biar kita berjalan bersama, keran kita mempunyai impian yang sama di school of physio .

cubit kaki kiri , kaki kanan pun terasa juga.







pale Crying or Very sad Sad

_________________
[i] my_mon[img][/img][embed-flash(width,height)]
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 27 Dec - 12:57

assalamualikum untk sma...

untk en izham yg slm ini ktorg dh anggap sbg ayh sy mintak maaf tersanagt2 dgan ap yg dh belaku...terus terang sy ktkan ktorang sma malu sngat,kcw,sb dh bnyak kali snagt malukan en izham..sepatutnye sbg seorang ank bnda yg perlu dielakkn jgn menconteng arang pd ibu bp...mungkin ne sma ad hkmah disebalik sma ine..sy malu snagt n sdih sb slm begelar ank2 en izham tk pnh sekali pun nk membanggakan en izham asyik malukan aje...

pd sma kwn2 mr kt ambil bnda ni sbgai 1 pengajarn,dn cukup2 lah kt ayik nk malukan n wt ayh kt sma kcw.mr berubh kpd golonan celaka kpd golongan yg bjy...

pd en izham ampunkan sgl kesalahn km sma,maafkan km,walaupun kt maaf tdk mampu merubah kekecewaan dan hati yg teguris ,namun berilah sedikit ruang untk km sekali lg untk berubah....sekali hati teguris memg sush tp ampunkanlah km sma,km merayu tesangat sngat...

Ya Allah kuatkan lah hati ayah kami dlm menghadapi ujian drmu..tenangkan lah hatinya,pemudahkan lah sgl urusan nya amin...

En Izham ampunkan kami,maafkan km,km sayang sngat en izham...
Back to top Go down
View user profile
iman_karmilla189

avatar

Female
Number of posts : 10
Age : 29
Group : physiotherapy cohort1
Race : malay
Home Town : batu pahat
First Name : iman
Registration date : 2009-12-14

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 27 Dec - 13:09

celaka btol... memalukan Mad
Back to top Go down
View user profile
shafiqanuar

avatar

Male
Number of posts : 4
Age : 30
Group : nilai
Race : physiotherapy
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or you will be ban
Registration date : 2008-05-16

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 27 Dec - 16:56

owite.....berbalik kpd topik perbincangan.......wlaupun kte sume merasakn same ap yg d rasakn oleh setiap hati insan yg berda di dlm kumpulan yg same....,namun iany xkn memberi kesan jikalau insan yg menconteng arang di muka seorang insan bernama bapa dan juga menconteng belerang di muke insan bergelar adik beradik.,tidak mengikuti perbincangan kita ini....manakan mugkin dia tahu ap yg berlaku di dlm blog ini....pembayang bg pemasaalahan ini mugkin sume dh tau....lg2 cik izham memaglh dah tau......


beklah,wlaupun kite sume meminta maaf berjuta2 kali pd en.izham nmun jikalau insan itu tidak memohon maaf pd en.izham tiada gunany...wlaupun kte sume merasa berslh
Back to top Go down
View user profile
shafiqanuar

avatar

Male
Number of posts : 4
Age : 30
Group : nilai
Race : physiotherapy
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or you will be ban
Registration date : 2008-05-16

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 27 Dec - 17:04

pesanan daripada om......bwak2lh berubh....
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 27 Dec - 20:13

betol tu en izham pun pesan kat sy suruh sma bdk cohort 1 bukak blog...tp malangnya insan yg mencontkin die arang pd kt satu family tk penah bukak pun...mungkin die ingat kt sma tak tau tntg ne...tp en shyfiq sekurang kurang nye ayah kte tau kt mohon maaf kat die..sb die rajin bukak blog ne...

thanks mon sb buat blog ne sekurang kurang nye kt dpt tau pkmbangan tekine dr ayah kt n dpt meluahkan sgl perasaan....

betol tu en om mari kt sm2 berubah,sementara smpt untk berubh kalu dh kt dlm tanah...dh tk payah .....
Back to top Go down
View user profile
izham



Male
Number of posts : 10
Age : 51
Group : -1
Race : malay
Home Town : sg petani
First Name : izham
Registration date : 2009-12-17

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 27 Dec - 21:09

salam untuk semua,

cuma satu peringatan. anda semua (dari cohot 1) sudah berada tahun akhir. ini bermakna anda semua telah mampu untuk melakukan kerja - kerja sebagai seorang 'physio the rapist'. gunalah klinikal ini untuk menimba sebanyak pengalaman yang mungkin dan tambah ramai lagi kenalan.

ust faizal, pn azizah dan en zainal (jaga) asyik tanya saya bila boleh lakukan rawatan fisio untuk mereka. saya tak ada jawapan. (mungkin perlu tunggu cohort 3 balik dari posting !)

semoga hidup anda semua gembira dan diberkati oleh allah.

hj izham hj zain
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Mon 28 Dec - 20:36

salam...

insyallah en izham kt org dh boleh melakukan kj sbgai seorang physio cuma kadang2 tesilap bg rx...tpskrg dh ok...cm msaalh skrg pt dh tk ramai r...

condition pun dok yg tu je...

la knp tkda bg rx en izham??mn adik2 yg lain

timekasih en izhan doakan ktorg bjy ek...
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Wed 30 Dec - 22:37

tb2 dh gaduh dgn syk sb bnda ne.. th r tb rs nk mrh bl dorg bakup die...


mgkin slh sy jgk telalu ikotkn amarh...

mgkn die tk slh n ad mslh atau memg bmasaalh..
Back to top Go down
View user profile
aleeya_syak

avatar

Female
Number of posts : 3
Age : 29
Group : cohort 1
Race : islam
Home Town : johor
First Name : NUR SYAKILA
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Thu 31 Dec - 20:37

jgn nk mencaci @ menkeji jk x tau perkara yg sbnrnye..kte x ckup smpurna tk menghukum...renung2kan lah
Back to top Go down
View user profile
my_mon

avatar

Male
Number of posts : 12
Age : 31
Group : cohorth 1
Race : others
Home Town : nilai
Registration date : 2008-05-16

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Thu 31 Dec - 23:19

azam thun baru memberi peluang kepada diri untuk berubah ke arah yang lebih positif....


igat perubaha itu pasti dalam kehidupan .....


kita yang mencorak perubahan itu.............


slamat tahu baru semua...........................


semoga anda semua memberi peluang untuk diri berubah ke arah yang lebih baik dalam hidup...



Smile

_________________
[i] my_mon[img][/img][embed-flash(width,height)]
Back to top Go down
View user profile
iman_karmilla189

avatar

Female
Number of posts : 10
Age : 29
Group : physiotherapy cohort1
Race : malay
Home Town : batu pahat
First Name : iman
Registration date : 2009-12-14

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Fri 1 Jan - 22:41

jd kn pe yg blaku 2 sbg 1 pgajarn.. n kte amik iktbar dri nyer
buang keruh amik yg jernih... sme2 kta renung2 kn bounce
Back to top Go down
View user profile
iman_karmilla189

avatar

Female
Number of posts : 10
Age : 29
Group : physiotherapy cohort1
Race : malay
Home Town : batu pahat
First Name : iman
Registration date : 2009-12-14

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Fri 1 Jan - 23:08

bukan nk mencaci atau mmbenci tp cm cdh dn kcw ap yg tjd...
Back to top Go down
View user profile
izham



Male
Number of posts : 10
Age : 51
Group : -1
Race : malay
Home Town : sg petani
First Name : izham
Registration date : 2009-12-17

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sun 3 Jan - 20:46

salam,

guna pandangan hati kerana ..................

jangan guna pandangan akaal kerana ia selalu silap.
jangan guna pandangan mata kerana ia selalu tertipu
jangan guna pandangan nafsu kerana is bawa kepada maksiat.

jangan lupa solat ....... dan doa untuk ibu dan bapa !!!!!!!!!

hj izham hj zain
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Mon 4 Jan - 20:16

tp dlm kes ne la kan memg la kt kn guna pandangan akal dan jg hati walau dlm ap situasi pun..
tp kdg2 kt bukan nk mencemoh,mghina,just menyuarakan pandangan masing2..
tk tau pon tb2 ad insan2 yg marh dan terasa.... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
iman_karmilla189

avatar

Female
Number of posts : 10
Age : 29
Group : physiotherapy cohort1
Race : malay
Home Town : batu pahat
First Name : iman
Registration date : 2009-12-14

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Tue 5 Jan - 22:33

"Manusia itu umpama musafir yg sedang dlm perjalanan jauh,,, berhenti ia disepohon pokok yg rendang (yaitu dunia) lalu lalai dan leka ia berehat disitu (perkara2 didunia),, sehingga dia melupakan tujuan asalnya (menuju ke akhirat yg kekal abadi),," Very Happy Smile

MOGA2 KITA SMA MASIH SEDAR AKAN TUJUAN ASALNYA KT SBGAI SEORG HMBA...INSYALLAH.... Laughing
Back to top Go down
View user profile
nana@am

avatar

Female
Number of posts : 36
Age : 29
Group : cohort 1
Race : malay
Home Town : TAIPING/SP
First Name : no cheat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!or you will be ban
Registration date : 2008-05-27

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Fri 8 Jan - 20:08

rindu nye nk balik kampong..ap khabar agaknye mk ayh kt kmpong....cht ke..rindu rrr,sdih..nk blik cuti pon tkda ..hod bkira gl kot nk bg cuti...sehari je cutu,perak kuantan kot...
Ya Allah tabah kn lh hati hmba mu ini mgharungi ujian Mu..mk ayah doakn ksejahteraan ankmu yg kini jauh diperantaun...

lepas ni tggal sbulan je bsm kwn2 ngn ck2..sdh lk nk tggal kn school of physio..sbk pulak tp nk wt mcm mn stiap ptemuan psti ad pepisahan...stiap prmulaan psti ad pgakhiran...mcm dr tanh kt djdkn kpd tnh kt dkmblikn....kdg2 mls nk pkiq sma ni..tp th r..bnd ne psti kn.. Crying or Very sad pale
Back to top Go down
View user profile
crazy_ivan13



Male
Number of posts : 6
Age : 30
Group : cohort 2
Race : 1 malaysia
Home Town : malaysia lar
First Name : ivan
Registration date : 2010-01-23

PostSubject: Junior lack of passion in studies   Sat 23 Jan - 16:47

hai all... ivan cohort 2 here..
you all perasan tak satu benda kat junior junior kita?
semua datang kolej bukan nak betul betul study, semua datang main je...
macam tak ada passion nak belajar, i dapat beberapa complain dari nurse johor ada 2 budak junior cohort 4 masa posting main wheelchair kat ward.. sungguh memalukan.. i harap bila kita balik college, cohort 1 boleh tegur junior junior kita.. saya sangat sedih dah pasal kes genting tu..
kesian EN IZHAM.... cohort 1 and 2 dah nak grad da... i risau nanti junior junior tak ada orang control... senior senior any suggestion tak? i bukan nak buruk kan junior tapi memang perangai diaorang cam tu... harap junior junior sekalian, ingat la, kita guna duit ibubapa tuk belajar.. jangan bazir kan dan kerja physio now memang tak banyak.. so belajar la betul betul tuk dapat sponsor...
Back to top Go down
View user profile
crazy_ivan13



Male
Number of posts : 6
Age : 30
Group : cohort 2
Race : 1 malaysia
Home Town : malaysia lar
First Name : ivan
Registration date : 2010-01-23

PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   Sat 23 Jan - 19:19

hai all... ivan cohort 2 here..
you all perasan tak satu benda kat junior junior kita?
semua datang kolej bukan nak betul betul study, semua datang main je...
macam tak ada passion nak belajar, i dapat beberapa complain dari nurse johor ada 2 budak junior cohort 4 masa posting main wheelchair kat ward.. sungguh memalukan.. i harap bila kita balik college, cohort 1 boleh tegur junior junior kita.. saya sangat sedih dah pasal kes genting tu..
kesian EN IZHAM.... cohort 1 and 2 dah nak grad da... i risau nanti junior junior tak ada orang control... senior senior any suggestion tak? i bukan nak buruk kan junior tapi memang perangai diaorang cam tu... harap junior junior sekalian, ingat la, kita guna duit ibubapa tuk belajar.. jangan bazir kan dan kerja physio now memang tak banyak.. so belajar la betul betul tuk dapat sponsor...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: good luck all my friends physio cohort 1   

Back to top Go down
 
good luck all my friends physio cohort 1
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Good luck panic buyers
» SEC good luck with your Investor education workshop!!!
» What Are The Good Reasons to Invest in Odel ?
» Good news about the economy
» Looking for good cheap stocks with a good return

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
physiotherapy :: Dedikasi (Ucapan Untuk Teman)-
Jump to: